back on track guys!

Okej allting har varit dött från min sida typ överallt ;)
Jag har avarit sjuk och varit i spaninen, jag ska böja med min nya blogg, alltså börja skriva där, första inlägget. Sedan ska jag t aigen massor med plugg. internet har jag levt utan sen i onsdags för att jag inte har orkat och för att jag inte har haft tillgång till det ;p
Spaninen var awesome, lite brunare är jag allt, men eftersom jag har så jäkla svårt att bli brun, syns det inte så stor skillnad, mest ansiktet ;p haha, blev inte gris rosa iaf ;D
jag vet inte vad jag ska säga men allting var bra där iaf.
De enda nackdelarna är att jag skadade mig, inte kan bli så brun och att jag upptäckte att jag är flygrädd..
men det var A-W-E-S-O-M-E. att komma tillbaka till Sverige, njaaa inte på topp!
Jaa, nu ska jag sova och inte bli smittad av min sjuke broder. Han har halsfluss.. :(
Anyway, hoppas ni alla mår bra, för nu måste jag back on track. HAHA
Sussa sött<3

/Chaaaroooliiinaaah (haha tråååkigt jag har)

blir ingen bild eller låt jag är för trött. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0