God Kväll!

Okej, jag skrev inte om Spanien idag, men who cares. Blir väll imorgon istället, inte direkt så att jag glömmer bort det. Och nej jag började inte med den andra bloggen idag. Det blir typ imorgon xD haha, jag är sjuuukligt trött ikväll. så det blir till se klart barca matchen och sedan sova, typ.
Min brors tjej är här hela lovet och det betyder att man ser honom ännu mindre :D xD hahahaha
Jag hoppas att ni mår bra och att ingenting allvarligt har hänt er eller någon ni känner. För mig var det snart 3 veckor sedan en utav de absolut värsta dagrna i mitt liv inträffade men dagen efter var samtidigt en utav de absolut bästa dagrna i mitt liv. Haha men detta ska vi inte deppa över. Visst tänker jag på henne varje dag men det finns liksom ingenting att göra åt saken xD haha så jag måste ju försöka blicka framåt ;p
Jag saknar henne s-å-k-l-a-r-t men det finns ju andra som går att träffa som jag också saknar. t.ex. Piffsen, Mikkan, Eriks dansbrudar, vix (som jag har denna bloggen med), Marika, Laget (haha), Sarah, och mååååååååånga mååååååååååååååånga fler xD haha Men jaaa det är väl ett helt okej liv jag lever trots allt!
Puss på er och nu ska jag straxt sova för matchen slutar straxt xD HAHA puss på er<333



11 december 2009- amazing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0