He can sweep the floors like a Hurricaneeee!

vaknade 07.20 :O:O:O

Haha datorn DAMPADE så kom in på NRJ Webbradion men gick inte att starta så gjorde macka och mjölk medans den dampade sig men okey hahaha anledningen är PINSAM och jag vet att jag har typ 0 IQ -.-
MEN jag var stressad eftersom dom skulle va där 07:30 och blablabla...

Iaf REbound var där och Rabihs kommentarer är UNDERBARA! "Ne men kan aldrig få för mycket av tjejer" :')
Planer för sommaren nu då? R: Ja ja hoppas de blir mycket sol å sådär. xD
Och det var Eddie som frågade chans så alla vet de (a)

aa iaf, kommit hem slutade skolan vid 10.20 som vanligt så sitter på brors nya bärbara och har trååkigt -.-
Inga bilder heller.
Så en video jag såg på Facebook.

Jag vill också gå på vattnet!



Onödigt och tråkigt inlägg :P
// Vviiccccaann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0