Sorry

SHIT va dålig jag är på att uppdatera här, SORRY!

Dagen har varit helt okey förutom någon jäkla magvärk av ngn okänd anledning.
Iaf Carro gjorde mig sjukt glad idag!!! =)

nu ska jag bara fixa dom lite mindre problemen så blir allt säkert TOPPEN!

Har hållit på HELA kvällen att försöka fixa en hyfsad Header till min egna blogg (Http://IfIAintGotYou.Blogg.Se)
Och de går sådär, nu är jag iaf riktigt trött så får fortdätta imorgon och jag är LEDIG!
Haha Läraren jag har i Turism ska till Sthlm -.-
Jag vill också ju (a)

Så har fått hemuppgift iaf.
Imorgon ska jag också skicka in ansökningen till JB Lärling.
Jag är sjukt dålig på att formulera och få fram nått bra men hoppas på det bästa!

Kort å Gott GODNATT =)

(Jag SKA bli bättre att blogga även här)

Har ingen bild eller något men ska fixa det imorgon.

//Viccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0