TJABBA :'DDDDDDDDDDDDD

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
okej flumm ;) Jag är trött och MIX är här ;)
Vi har Spelkväll idag men vi tog en paus och åt fruktsallad med glass, kanel och jag tog lite grädde som var ljummen typ :p hahaha
vi har roligt, det har inte ni :D Inte mina PÄRON heller :D
Mix; "Päron kan man använda till mycket"
Cox"vilka päron menar du? Frukten eller föräldrarna"
Mix:"båda (a)"
HAHAHA okej ingen förstår våran humor :'D
Nu ska vi spela KRISTALLKODEN (haha dramatisk röst)
BAJS BAJS hejdååååååååååååååå  :D
borde jag sova? INTE ALLS :D

YEEEEEEAH :D


Kommentarer
Postat av: malvina

HAHAHAHAH, haha, då har jag nog lika dålig humor som ni, för jag börja garva bajs mkt för mig själv. hahaha, men den va jue shiet bra jue, haha:P

2010-04-08 @ 23:10:03
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0