Today for you, tommorrow for me ;)

Känner att jag måste uppdatera här också, inte bara min nya blogg :'D hihi
fick en ny kamera idag (a) bara för att netonnet personalen inte ville laga en 3 år gammal kamera fick jag en ny och bättre ;) tihihiiii Puss på det
Men bajs på min röst. Jag är jätte hes och helt ärligt, jag tror att jag kommer tappa rösten snart.
Perfekt när Marika ska komma hit idag. Hon kommer säkert skratta åt hur hes jag är, det skulle jag ha gjort! ;D
Vet inte när hon kommer men vi ska ha kul. Göra kladdkaka också :D hihihi
Puss henne<3
Nu ska jag se på DC haha för jag är uttråkad och sedan blire middag och någon gång kommer väl Marikus xD<3
Puss<3
 jag och Marikus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0