Im Back

Har fått skäll av Carro för dåligt bloggande så nu ska jag bättra mig (a)
Idag har jag inte gjort mycket, men vid 3 gick jag och Hanna ner till hamnen där det var något Tivoli och HUR dött som helst, vet inte om det berodde på att det hade spöregnat och var SVINKALLT haha men KUL hade vi och han i bollkastarståndet saken ÄLSKAR oss hahahaha + Att Hanna och jag fick 4 GRATIS försök på en söt sak som vi inte fattat va det är men den är lik Grönis (a)
sumpade 2 av dom sen hakade skiten upp sig så han gick bakom och hämtade den åt oss?! :O Vadå Snäll? :)
Jag har vunnit en riktigt söt sak också, MIN Bäbis! ;)


 
Jag ser faktiskt en liiiiten likhet ...♥

Annars har det inte hänt mycket, Klippte mig igår, blev väll rätt nöjd.
Ska färga det så snart som möjligt också.
Imorgon blir det hem till hanna eller nja, ja e så lat så hon hämtar mig! =)
Så ska vi Sy min bäbis och fixa hans kompis!

Det var allt för denna gång.
ngn låt också hmm....
Denna är FIN! ♥

Elliot Yamin - Wait For You


PUSS! // Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0