....

Någon som kan ge mig sommarjobb med hög lön så jag kan fixa mina sommarplaner (a)
Jag och Elena har bäst ideér just nu haha
Ludde är med på ett hörn.
Kanske har att göra med "REbound" Vem vet.



Jag har sjukt tråkigt just nu, pappa e dum i huvet som vanligt så tog bussen till mamma och har bestämt att jag inte ska vara med på hans tråkiga kalas på Söndag.
Tråkiga människor och jag orkar inte det...

Men ska verkligen försöka vara positiv trots all skit,
Som finaste säger: "Ett Leende Hjälper Alltid"



Finns inte EN anledning att INTE tycka om dig ♥

Btw så ska Ludde "adoptera" mig?  
HAHAHA! Riktigt fin kille som får mig glad =)

/Victoria

Kommentarer
Postat av: Ellie 'Elena'

Hehe! Vi ska på nått sätt fixa till Sommaren ska du se! :) Vi har ju PLANER! :P Kram

P.S sjukt söta bilder igen på R!! :)

2010-04-07 @ 20:56:59
URL: http://elenas.bloggie.se
Postat av: victoria

Haha aa de msåte vi ju, han e alltid fin! :)

2010-04-07 @ 21:01:57
URL: http://livingfothedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0