"you changed me for better for worse"

Jag verkligen ÄLSKAR denna killes musik, röst, allt!
Hans texter är underbara och gissa OM vissa av låtarna får mig att tänka på en speciell person.




Jason Derulo - Blind

"I was like oh oh oh never wanna let you go go go
Cause I was open before I was open before but
Now I know... That love made me blind so I could'nt
See all the lies you told were right in front of me
Since love made me blind you made a fool of me
You made it look so perfect when it wasn't meant to be
Your love made me blind, love made blind, love made me blind,
Your love made me blind."


Jason Derulo - Fallen

"you are the one
who makes it worth waking up in the morning
i'd trade the sun for the chance to show you i'm all in
we could be like jay and beyonce
bonnie and clyde just like the movie
take that chance on love (yeah yeah)
now i can't predict what the future holds
but i'll fight forever to keep you close (yeah)"

Till en HELT annan grej så ska jag inte förneka att jag saknar två killar GRYMT mycket
speciellt en av dom.
Karin bad mig kolla hemsidan och jag tycker att det borde vara olagligt att vara så fin!
 LITE smått redigerad av mig kanske eftersom Eddie skulle vara bredvid men han försvann bara sådär, liksom hokus pokus!

Rabih jag saknar dig så jäkla mycket! Dina Ögon: 

 Ditt Skratt:  Ditt Leende:


Hela Underbara Du! Du e den enda som kan få mig glad men också få mig gråta, INGEN kan få mig känna det jag gör när jag är hos dig!Du är Fin, RIKTIGT jäkla FIN! ♥

 Din personlighet är den BÄSTA och du är mer än värd att älska ♥

"Not ready to let go
Cause then I'd never know
What I could be missing
But I’m missing way too much
So when do I give up what I’ve been wishing for."




Låten, tänker på dig!
Du har haft och har en STOR betydelse för mig!♥
Så kan inte släppa taget riktigt än, vill inte tro att det är sant så jag ger det en chans
och jag hoppas du är som du var då, Den underbara fina person som gett mig så mycket!♥


Gillar dig SJUKT mycket.

// Victoria

Kommentarer
Postat av: Kani

Aw vah söta!

Sjukt fin blogg♥

2010-04-07 @ 20:40:05
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: Ellie 'Elena'

Haha! va rolig du e "hokus pokus Eddie bara försvann" ! haha! Men Rabih e helt underbar, jag blir paralyserad av hans blick! ;)

Gosh önskar jag får se dem ögonen snart IRL! :)UNDERBARA bilder på Rabih!! :) Är lite avis faktiskt, vill oxå ta såna bilder med han! :P

Hehe! Kram

2010-04-07 @ 20:50:34
URL: http://elenas.bloggie.se
Postat av: Asse

So cute <3

2010-04-08 @ 02:27:44
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Karin*

haha, det sa bara poff så var Eddie borta =) Du har riktigt fina bilder på Rabih, har sagt det förut men tål att sägas igen :)

"Jag kommer aldrig bli någon annan än den jag har. För det finaste man har är sig själv" / R.

Jag tror på det Vickan, han står med båda fötterna på jorden. Han vet var han kommer ifrån och vad som är hans mål. Det är att ta hela världen med storm, and he will :)

Nu måste jag plugga så jag kan sitta och flumma på msn nätterna långa. Shit vad jag skrattade igår haha, det var så underbart roligt ♥ hahaha jag kunde knappt sova inatt, hade ett leende på läpparna =)

2010-04-08 @ 11:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0