God Kväll ;)

Har nu packat ihop mina grejer till Spaninen resan ;) awesome!
Mår bara förbannat illa så det får bli som det blir. Kanske ingen skola imorgon. Det vet jag ännu inte, beror på om jag mår illa imorgon på morgonen ;)
Iaf så ska jag chilla lite nu och Mamma ska sen beställa erik t-shirten ;D hihi jag längtar. Den kanske finns här när jag kommer hem ;DDDDDDD
Tänkte ge er en hälig låt, kanske sommar känsla över den jag vetinte. Jag vill så bort från Sverige nu även om våren verkligen är påväg nu. Det betyder att på måndag nör jag kommer hem är snöööööön säkert borta ;D
hihi. Ni får ha ett bra liv tills nästa gång!
Puss världen!

Sommartid- Magnus Uggla



//Cox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0