God Morgon :)

Jag tyckte att om jag skrev ett God Natt inlägg måste jag skriva ett God Morgon inlägg xD
Iaf så är jag ledig idag, eller så gott som. Jag har uttvecklingssamtal mellan 13.30 och 13.50, annars går jag inte i skolan idag. Så vid 11:40 ska jag ta bussen till centrum för att fika/luncha med Moa och ev. Marika som jag sa igår. Malvina kunde inte eftersom hon måste vara hundvakt.. Men det är väl så det ser ut. Jag sku iofs börja packa till min spaninen resa också. I´ll be back on Monday. Men iaf ska jag nu äta frukost och checka vad TVn har att erbjuda, sedan ska jag börja packa ;) mihihi
Puss så länge ;)
 

ser ni vilken talang killen har.

//Cox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0