God Natt :)

Hejsan!
Cox och Vix bestämde sig för att starta en blogg och dett ablir det första inlägget :)
Vi älskar Erik Grönwall och Rabih Jaber, jag då mest Erik men det är absolut inget fel på Rabih!
Vi tänkte ta och blogga om våra liv och försöka vara så positiv som möjligt.
Jag tänkte se denna blogg som en nystart. Jag har tidigare haft en annan blogg, men där vill jag också börja med en ny start och det komer efter min Spaninen resa ;) Men nu är det denna blogg som jag ska skriva om.
Vi bestämde oss sent igår kväll/ natt att starta bloggen så jag disignade headern, vad tycker ni? :D
Vix ville ha en blogg och jag ville ha en ny, så då slog vi ihop våra huvuden och gjorde en tsm ;D
Och detta blir ett flummigtinlägg förjag är trött. Tänkte bara berätta lite om min dag innan jag sover :)

Började med att jag vaknade första gången 06:20 och sedan somnade jag om för att vakna vid 07:00 som tänkt. Då ringde jag mamma som jag brukar men jag lät tröttare än vanligt eftersom jag inte är van med omställningen av sommartid.. Jagbörjade med att svara på Emmys sms och sedan gick jag upp och klädde på mig för att sedan äta frulle ;) Sedan plockade jag ihop mina saker, messade mera och checkade datorn för att sedan rusa till bussen. Jag ahnn ohc hade en flummig chilldag i skolan och jag slutade tidigare, vid 13:30 ungefär :) så jag hade släpat träningskläderna i onödan. Jag typ åt kräm och satt vid datorn när jag kom hem, sedan bytte jag om och fixade med diskmaskinen för att sedan träna. Roligt värre och hemma sen åt jag mat och efter det tog jag en dusch. Sen satt jag vid datorn och TVn resten av kvällen och det slutade med en blogg :) hihi
Btw, jag har haft värst avårkänslan ever idag och då lyssnade jag på Gyllene tider och Per Gessle och längtade mer till sommaren! Lovley. Det var liksom varma dagar, tunna kläder, Sveriges alla hörn, Erik turné och sol och bad som dök upp i mitt huvud. Ge mig det nu tack!

Jag sak försöka uppdatera imorogn (idag) innan jag sticker till centrum för att fika/luncha med Moa och ev. Malvina och Marika. Men jag lovar inget.. Och bara för att jag är så snäll så ska ni få en härlig sommarlåt så att ni känner pepp inför sommar 10 :D
God Natt<3


Här kommer alla känslorna (på en och samma gång)- Per Gessle
 Jag och världens finaste kille<3!

//Cox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0