ZzZzZzzzzzzzz......


Netto idag = STRESSIGT!
Stressigaste dagen och mest försäljning på hela året bara för att det är påsk.
Onnnnt i Fötterna, flummat lite med viss personal och annat småkul som gör att tidern går fort.


Kollade precis på detta klippet som Marika filmade när jag pratade med Grönis i Fredags.
Hans första mening "Ja men du desamma, Du är grym" Haha kan han sluuuta säga så, har sagt de tre ggr och fattar fortfarande inte varför (Y) Men SÖT :') 
Saknaden kommer sakta tillbaka. Hade gjort allt för att vara där den kvällen med Rabihbi, Grönis och dom underbara människor ni ser på klippet.
Om jag ska se nått positivt så är det att jag har otroligt fina vänner som gör sånna här saker för mig så man ändå kan ha "kontakten" på något sett.
Jag Älskar Er! <3

Varför jag inte ville prata med Rabih var dels för att jag pratat med honom i onsdags så känndes lite dumt även att det är honom jag saknar mest "Jag saknar dig också ju"♥
Dina ord betyder mycket!

   

Dom två mest saknade underbara personer.

  "Jo fan det löser sig"

 
 "Du är en stor del av det jag är idag!"          


Och nu ska jag bara prata/Flumma klart med Ludde på msn sedan Soooova.
Saknar dom båda sjukt mycket (Mest R såklart) och jobbigt att inte veta när man träffar någon av dom igen.
Men hoppas på chans snart och sommaren ska bli BÄST!
 
Jag är trööööööött (a)
9.00 - 16.30 imorgon också ZzZzzzz

Fast då jobbar Dom två Roligaste så det blir riktigt kul ändån, Sedan Looooov till ehmm.... aa 10dagar iaf :)

Puss å Godnatt // Vixxxxx

Kommentarer
Postat av: malvina

HAHAHAHAHAH vendela i klippet asså, shiet flumm:p

2010-04-08 @ 22:57:01
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0