Sommaren kommer närmare....

Först å Främst Älskar jag min småkaxiga lillebror! ♥
- Hoppa inte i vattenpölarna nu då.
- Jooo
- Nej du blir ju blöt.
- JO
- men NEJ :O
- JOOOOOO (Räcker ut tungan) och typ börjar dansa och ler skitgulligt -.-
Hur ska man kunna bli arg då?

 SÖTNOWS! <3

Dagen har väll varit helt okey förutom att provet gick åt H****** :/
Men får hoppas på chans att göra om det eftersom betyget utgår från det.
Kan vara bra att ha med sig i just den "kursen".
Aja, imorgon blir det jobb på NETTO igen, som man längtat.
Haha jag är faktiskt inte ironisk denna gång för det är VERKLIGEN kul där.
Personalen ÄGER, pratar Sthlm, att vi alla hatar Oskarshamn, lite Grönis haha
För en gångs skull, UNG personal :).

Sommarkänsla Idag - Varm med tunn vårjacka är ett bra tecken.

Lite man funderar på och lite bestämt:
* Rock The Lake
* Eringsboda Brunn
* Calle i Kalmar
* Latitud
* RixFm i Kalmar+Växjö
* The Voice i Sthlm
* Erikspelningar
* REbound Spelningar

Vill till sist avsluta med att jag har en av dom bästa Killkompisar man kan ha!
Det är enkelt att se, han finns alltid där när man vill prata, han bryr sig, får mig på bättre humör. Är helt enkelt UNDERBAR!
Haha minns FÖRSTA dagen vi träffades, vet inte om man ska minnas det? xD
Jonas det du sa igår:
"you are always a piece of my heart" Du är riktigt FIN! Tack ♥

 Älskar dig de vet du!

(Imorgon ska jag lära mig hur man lägger upp låtar här -.-)
Så NU säger jag GODNATT // Vix


Kommentarer
Postat av: Majsan

hej Victoria! Kul att kika in på er blogg :)

Bilden på dig och rabih är supersöt <3

Du är ju inget Eddiefan som jag ;) men kans du inte lägga upp en bild på ♥Eddie iaf? Eller åtminstone en på REbound?? :) PUSS

2010-03-31 @ 11:18:52
Postat av: Viccan

Tack så mycket Majsan :)

Kommer senare ska hitta en riktigt fin då :)

2010-04-01 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0