God Förmiddag =)

Mitt första inlägg på första bloggen (Y)
Har inte haft en blogg förut så en blogg tillsammans med Carro kommer bli riktigt skojj.
Precis som Carro sa så längtar man
FRUKTANSVÄRT mycket till Sommaren.
Erik Turne, REbound Turne, CalleBalle, RixFm, The Voice, Latitud
Ja allt möjligt.
Så antar att för min del lär det mesta här på bloggen handla om MUSIK!
Har en riktigt bra känsla av att denna sommar kommer bli den absolut bästa,
Bara att fixa ett Sommarjobb riktigt fort nu också =)
Något mindre kul är att man har ett stort Prov i Ljudteknik om..
1 timme. Får inte in något i huvet, svåra ord, långa texter och ja usch. 
Snart börjar man Media (Lärling) i Kaaalmaaar ska bli kul
och otroligt skönt när man gått ut och kan flytta härifrån (Y)
Önska mig lycka till idag?



  Lägger in en bild på mig och finaste Rabih <3

Ha en NAJJS dag // Vix


Kommentarer
Postat av: Ellie 'Elena'

Hej! hehe först å främst sjukt söt bild!! ^^Sen Sommaren'10 kommer bli underbar!! Vi planerar ju du vet^^ Massa musik ju också! hehe å så klart vår sötnos R på turné! Hehe Kram



2010-04-07 @ 20:44:14
URL: http://elenas.bloggie.se
Postat av: victoria

Haha tack :) Han e MYS!

Yes de måste den Bli kram

2010-04-07 @ 20:58:09
URL: http://livingfothedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0