9/5 Im Back

Yeeey va bra uppdatering de va här då =P
Livet e som de e tyvärr men just nu känns det overkligt att Rabih kommer hit eller aa Kosta -.-
Men ändå! 4 Dagar kvar, har inte träffat pöjken sen 13December och det gör verkligen ont...
Pratat me honom i tele lite och fått fina hälsningar men jag saknar honom mer än något ioch på Torsdag gäller det!

Jag är typ nervös av någon anledning, va ska jag säga?
Hoppas på det bästa iaf =)

Jag såg MUPP ut och liksom vart ledsen innan men HAN tyckte vi skulle ta en bild iaf... Killen e föör fin alltså =')

Sen saknar man Erik faktiskt men inte lika mycket, och hans turne rent ut sagt SUGER =/

Och CalleBalleSöt blir det mer av den 29Juni om inte innan och DET gillas =)

Detta är väll vad som händer ungefär, Sthlm 20-24Maj hos Carro kommer bli underbart puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0