My world crashing down, am I dreaming?

Gud  vad skönt det var att jag inte var inne i förggår och igår ;D haha
asså jag öppnade inte datorn ;DDDD
Men jag mådde illa typ hela dagen, så gick hem innan sista lektionen, var tvungen att göra np i matte och "provet" i samhälle. Så jupp. Men sedan sov jag lite här hemma och då mådde jag bättre ;)
Så jag gick på min gamla skolas (högstadieskolans) elevkonsert (musikstudiekonsert, elever från skolan som upträder) Och det var väl underhållande. Hjälpte till lite efteråt och sedan kom jag hem vid 22.03 ;D hihi
Men nu mår jag bajs ap illa och jippie, jag ska spela match imorgon ;) JIPPIE :D
Men nu ska jag soova :D typ :P
God natt, sov gott ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0