Remember to always keep your faith

Härligt att Viccan är tillbaka lite nu (:
eller iaf med ett inlägg.
Jag lovar att jag ska försöka skriva här en gång om dagen, det måste jag (:
haha så att den här bloggen också får lite fart ;D
Jag har kommit fram till att Ghost Whisperer är en slags skräckserie. Typ asläskig.. :)
But I like it! ;D
Fick ett sånt chokladsug tidigare idag så jag bakade chokladbollar :D asum ;) hihi
Vet inte vad jag ska göra riktigt, snart duscha. Iaf kolla klart på Ghost Whisperer och sedan duscha.
Tror att jag ska plugga lite till matte nationella som vi har på onsdag eller så ska jag också plugga till samhällsförhöret jag ska ha samma dag ;) Fast jag vet itne vad det handlar om xD haha Vi fick något häfte om det förut så det är ju det jag får läsa igenom och försöka memorera ;) hihi
Duscha måste jag hinna med sen iaf, mitt hår är sååå äckligt ;)
Och underbara Viccan kommer hit snart ;)
om 12 dagar bara ;D wiiie!
Fast iofs, hon kommer ju bo och Malvina på torsdagen ;) mihihi! För det är då hon kommer hit till Sthlm ;)
Men fredag till måndag kommer hon att vara här hos mig ;) hihi<3
Typ en av få lkjusounkter i mitt liv.. :D
Men nu ska jag se klart programmet!
Puss på er<3
Gjorde mig en signatur nyss, vad tycks? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0